Strona Internetowa

Strona internetowa oparta o WordPressa

Co wyr贸偶nia moj膮 ofert臋?

1. Ogromn膮 uwag臋 zwracamy na szybko艣膰 dzia艂ania strony i jej optymalizacj臋. Gwarantuj臋 Ci, 偶e wynik w Page Speed od Googla b臋dzie wysoki.
2. SEO – do tej pory nie jestem w stanie zrozumie膰 dlaczego wi臋kszo艣膰 os贸b kt贸ra tworzy strony internetowe nie wspomina absolutnie nic o SEO. Przecie偶 od tego zale偶y czy ktokolwiek znajdzie twoj膮 stron臋.

Moje standardy

Jak pracuj臋 z WordPressem i jakie strony tworz臋:

  1. Podstawy, standard, zgodne ze sztuk膮 馃槈
    Podstawy Projektowania Stron WWW聽|聽Cechy dobrej strony WWW聽|聽FAQ WordPressa
  2. Technicznie:
    Domena聽;聽Hosting聽;聽PozycjonowanieMotywy聽;聽Koszty Utrzymania

Strona Firmowa

2499
z艂
  • Dopasowanie do Twoich potrzeb
  • Dobior臋 odpowiedni motyw i funkcjonalno艣膰
  • Dodam Twoje elementy graficzne, i Twoje logo
  • Integracja z Analityk膮 Google i Facebooka
  • Szkolenie z obs艂ugi

Blog

od 1499 z艂
  • Projekt i dostosowanie Bloga do Twoich potrzeb.
  • Dodatkowo ustawi臋 Ci SEO

Czym Blog r贸偶ni si臋 od strony statycznej i firmowej. W jaki spos贸b projektowa膰 Bloga.

Sklep Internetowy

od 4999 z艂
  • Dzia艂aj膮cy sklep z produktami na WooCommerce
  • Dobior臋 odpowiedni motyw i funkcjonalno艣膰
  • Podepn臋 wtyczki do p艂atno艣ci online
  • Stworz臋 podstawy SEO

Szkolenie stacjonarne w Bia艂ymstoku

Indywidualne szkolenie (1 na 1) z worldpress a kt贸ry umo偶liwi ci zdobycie umiej臋tno艣ci potrzebnych do budowy swojego www w ci膮gu 2 dni
Formularz rejestracji, dok艂adny opis i plan szkolenie i cen臋 znajdziesz:
Na stron臋 szkolenie

Konsultacje

Tutaj zacz膮艂bym od przedstawienia ci Ci聽modelu rozwoju kompetencji braci drejfus.
Pomagam firm膮 zar贸wno z bran偶y b2c (business to client)聽 i bran偶y b2b (business to business)聽
Koncentruje si臋 g艂贸wnie na firmach mikro( 1-10 pracownik贸w) ma艂ych ( 10-30 pracownik贸w) do firm 艣rednich. (do 70 pracownik贸w)

W rozwoju firmy najwa偶niejsze jest wszystko 馃槈 Prowadz臋 konsultacje z zakresu:

– planowanie biznesu (weryfikacja pomys艂贸w biznesowych)
– planowanie rozwoju biznesu
– kultura organizacji
– rekrutacja i employer branding
– organizacja pracy
– procedury i procesy
– obs艂uga klienta przed i po sprzeda偶owa
– sprzeda偶
– wyceny, wprowadzanie nowych produkt贸w
– zwi臋kszanie rentowno艣ci
– marketing lokalny
– marketing internetowy
– marketing eventowy
– google ads
– social media (zakres podstawowy)
– YouTube (bez monta偶u, bez kwestia technicznych zwi膮zanych z nagrywaniem video)
– www, WordPress i marketing automation
– e-mail marketing
– audio & podcasting (艂膮cznie z monta偶em, doborem sprz臋tu & kwestiami technicznymi)
– SEO techniczne
– content marketing
– copywriteing
– lejek sprzeda偶owej
– google moja firma
– e-commerce
– projekty graficzne.