Marzec i rozwój mojego Red in Fire – Marcin Wojszwiłło
Work , Work
Nie zwarzalem. Stwierdziłem że tak naprawdę ten marzec był pierwszy miesiącem w którym wziąłem się do roboty. Swojej poprzedniej firmy pozbyłem się ostatecznie w dniu 3 stycznia tego roku. Następne dwa miesiące zmarnowałem na dziwnych rozważaniach i myślach wybitnie depresyjnych.
Core: To właśnie na początku marca stwierdziłem że nie będę zważał na takie dziwne rzeczy jak motywacja do działania. Stwierdziłem że dziwne depresyjne stary w które ostatnimi czasy potrafiłem wpadać, są czysto emocjonalne. No kur.. długotrwały ból czysta emocja.
Stworzyłem około 15 wpisów na bloga.
15 to nie mało. Najkrócej jeden zajął mi ponad 4 godziny. Ciężko wyliczyć ten nad którym siedziałem najdłużej. Ale będzie to 16h +- kilka Wszystkie wpisy oczywiście są dostępne za darmo.
Przedstawiam kilka faktów z Google i Analityki, rezultaty są ciekawe 😉
Najbardziej angażujący okazał się ten chyba najnudniejszy, przyciągał uwagę na najdłuższy czas. https://redinfire.pl/blog/wszystkie-formy-prowadzenia-dzialalnosci-gospodarczej-nierejestrowana-jdg-i-spolka-z-o-o/ No i okazało się że zadziwiająco wiele osób zrobiło klik na zakładce która często jest najnudniejsza. Co
Największa niespodzianka?
Po dokładnym spojrzeniu do analityki. Okazało się, że najdłużej czytany był wpis… O mnie. Ponad 3 minuty: https://redinfire.pl/o-mnie/
katagorie w menu nie sa złym pomysłem 😉
Tak jak z zamierzałem same kategorie przyciągnęły całkiem sporo odbiorców : Biznes i Pieniądze https://redinfire.pl/blog/category/firma-i-pieniadze WordPress: https://redinfire.pl/blog/category/wordpress/
Ile % up?
Stworzyłem naprawdę mnóstwo treści stron zrealizowałem swój cel z wdrożeniem systemu rezerwacji online. W marcu wygenerowałem więcej wyświetleń mojej domeny, niż od 2019 roku. Jednak się da. Na jedna najważniejszych pytań postanowiłem jeszcze nie odpowiedzieć. Ile ogólnie miałem uu w marcu? Przybliże to trochę, aby nie było, że próbkę robię na 10 uu. Było to więcej niż 100, nawet więcej niż 1000 ale mniej niż 10.000 uu.
Popadanie w jakiś samozachwyt nigdy nie wychodzi dobrze. Fajne że wyniki pojawiły się mimo tego, że ujawnię oficjalnie, że wystartowałem z nowym projektem dopiero w ten kwietniu.
Ile wejść z wyszukirwaki googla?
No cóż…

Skąd wzięła się reszta? Bez adsów? Bez reklamy? 60% social media, a nie reklamowałem swojej strony wulgarnie, sporo direct (bezpośrednich wejść).
Auto-Krytyka
Nie udało mi się zrobić systemu do email marketingu mimo podjęciu dwóch prób. Pierwsza z Mailer Lite a druga z GetResponse. Sprzedaż była niska, niższa niż zakładałem. Na około 2.5k. chwalenie się danymi, ilością uu, czy zaangażowaniem, przypomina dziecko, które cieszy się z kilkunastu lajków. Chwalę się tym tylko dlatego, że nie bardzo wierzyłem, że bez adsów da się wyciągnąć ciekawe wyniki, na domenie która praktycznie nie miała treści.
Cele
- Pozyskiwanie wejść z coraz to nowych źródeł.
- Założyłem wizytówki Google , będę próbował je bardzo podkręcić.
- Kurs WordPressa kieruje w tej chwili baardzo lokalnie.
- W końcu muszę skonfigurować porządny newsletter.
- Dalej chce produkować treść i wpisy na bloga.
- Ofcijalny start nowej firmy – czyli moment gdy ogłoszę wieści światu i znajomym 😉
- Wyjście podcastu – ciężko idzie, na ta chwilę miałem trzy próby stworzenia pierwszej treści. ehh.. uda się ;]
Dochodzi 3:30 idę spać